Aantal mensen

woensdag 14 december 2011

Heei

Sorry dat ik de laaste tijd niks van me hebben laten weten maar ik heb het erg druk op school en dan kom ik wel op mijn site . Maar denk ik zo van : Ja dat doe ik wel een andere keer .
Dus bij deze
Ik heb een paar ouwe foto's van mij toen ik klein was duss ik dacht zo van dat zoude jullie wel leuk vinden en trouwens ben ik vergeten te zeggen ik heb dyslexie dus dan kun je een paar spelling fouten zien maar dan weten jullie wat er dan is en dan kan je er rekening mee houden maar hier een paar foto 's jeej
Veel plezier met kijken ( Willen jullie asjeblieft reactie plaatsen vind ik namelijk erg leuk )
Alvast bedankt voor het kijken
houvanJullie <3



 Toen was ik al bezig met Beauty
 Zelfde
 whaha
 Ikkuh
 Wij houden van mama ( Mijn zus en ik ) Femke
 ik
 Rare kop
 Kermis
 Pony rijden
 Zelfde  sloffen
 super Blij :)
 net Wakker
 aww eng
 Jou vind ik wel lief .. maar het is heel raar want bij de slang vond ik het eng en de Vogelspin niet
 Rara waar sta ik nu ?
Jaa hier ben ikk

ik hoop dat jullie het leuk vonden



Dikke kus Mij Myrthe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten