Aantal mensen

zondag 20 november 2011

shoopppeeennn

Haaiii ik ben met me nicht naar het dorp geweest @ http://perfectlyfail.blogspot.com/
het was heel gezellig ;)
hier heb ik een paar foto's wat ik heb gekocht en dan vertel wat ik er van vind ;)
We zijn eerst naar de Action geweest ik heb maar een ding
 gekocht kijk maar ....

het is heeel fijn mijn nicht heeft deze ook :) het is fijn als je begint om make-up op te doen en voor meer dingen . Het is een klein voormaat maar er zitten 3 in een pakje , het is wel handig voor in je tas ;)

En daar na zijn we naar de kruitvat geweest was heel leuk ik heb we wat in geslagen :)....


 Dit is van het nieuwe merk Vampire's Love het is een bluch gelee ! hij is heel moooi !
 Zoo heet ie
hij heeft een hele mooie pompje en heel hegijenies (ik weet niet hoe je het schrijft sorrry )
hij is heell moooi kijk maar op mijn hand ...

hij is echt heel mooi op je wangen !!
en ik heb nog meer gekocht kijk maar ...
 eeen hele mooie nagelak van Essence hij is echt heel mooi .
 50 IRREPLACEABLE




 HEEL MOOI
 hij is heel fijn ik heb hem nu op hij werkt heel fijn
het kwatsje die er bij hoort
hij zit bom vol dus doe vorzichtig :) het is allemaal kleine haartjes heel mooi :)

En daar na zijn we naar de Hema  geweest !! en daar was bij een product 25 % korting op een ding want ze waren de beste winkel ofzo iets van nederland dan he ;) en als je 2 dingen hebt en dan van de duurste gaat er 25 % korting er af maar wel op een ding :( ik heb dit gekocht ..

 BATH CAVIAR
 het zijn allemaal koreltjes heel fijn
lekker shrubbbeeennn !!


Dit was het ik hoop dat jullie het leuk vonden

doei xx love jullie (L) Ik hoop dat je het leuk vond dikke kus myrthe hier sta ik op de foto met
http://perfectlyfail.blogspot.com/   

3 opmerkingen:

  1. Leuke spulletjes! Leuke blog heb je, ik volg je! Volg je me terug?
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke shoplog! je hebt super leuke dingen gekocht, je moet eerst de handcreme op je handen aanbrengen en dan gewoon de handschoentjes aandoen, dit voelt helemaal niet raar of vervelend en je kunt gewoon verder gaan met wat je aan het doen was

    BeantwoordenVerwijderen