Aantal mensen

woensdag 14 december 2011

Katy Perry

Heey meiden
ik heb een look gemaakt van Katy Perry
en ik heb eem paar foto's  en ik kan geen filmpje maken dus dan zie je altijd foto's sorry
hier komen zo jeej <3


 deze look ga ik proberen te maken :)

 Eerst een dagcreme deze is van de Aldi
 en dan een foundation ik heb het over gepot daarom ziet het er raar uit
 en dan een poeder op van de action MAX foundation
 ik gebruik deze poeder kwast van de Hema
 en natuurlij bluch deze is van essence
 natuurlijk oogshaduw basis
 en dan eyeliner van de Hema
 zo ziet het er uit
 met mijn ogen dicht
 En dan witte oogpotlood in je waterlijn.
 en dan een lich bruine kleur op je bewegende ooglid.
 breng aan met een kwast
 EYE BLENDER deze zijn van je Zoeva.de
 en een wite ook shaduw met het zelfde kwastje
 in je binneste oog hoek
 en op je wenkbroew bot
 Wenkbrouwen kammen
 wimpers krullen
 marskara op doen
 lock 1
 lock 2
 rode lipestift op
 en daar over nog een rode gloss op deze is van HEROME.
 Eind resultaat
jeeejjj

Nou wat vinden jullie er van ik vind van zelf best wel goed gelukt jipie
geef een reactie dan komt er meer van deze dingen en wat vinden jullie er van zet het er ook bij hah

Dikke knuffel van Myrthe

1 opmerking: